YAZARIMIZ PEYAMİ SAFA GÜLAY'IN "DÜNYAYI KURTARIRKEN" ADLI KİTABI ÇIKTI

Yazarımız Peyami Safa Gülay'ın ilk kitabı "Dünyayı Kurtarırken" çıktı. Arka kapak yazısı şu şekildedir: 
Neden bildiğimiz şeyleri yapmıyoruz, neden iltifat ettiğimiz şeylere itibar etmiyoruz, neden başkasında gördüğümüzde tespit edebildiğimiz hataları tekrar ediyoruz?.. Neden konuşurken senin, benim ve konuşacağımız şeyin geleceğini hiç ilgilendirmeyen meseleleri dikkate alıyoruz?..Neden söylemek yerine ima ettiğimizi… mutlu olmayı elbette istemekle beraber, neden mutlu olmak zorunda olduğumuzu bir türlü anlamıyordum. Hala anlamıyorum. Bunların hepsinin cevabı genellikle söylendiği gibi psikolojikse eğer, psikoloji neden bu kadar önemli, onu da anlamıyorum.
Özetlememe müsaade edin: Bu kitaptaki yazıları bir şeyleri anladığım için yazmadım. Onları, bir şeyleri bir türlü anlayamadığım için yazdım.

Yorumlar

Müfîd Ne Demektir?

İfâde eden, meramı güzel anlatan. Mânalı, mânidâr. Faydalı, faydayı mucib olan. Mütâlâsından istifade olunan.